lördag 25 september 2010

Ja, så nu var praktiken slut då. Har verkligen blandade känslor. Jag har haft det både tufft och jätte roligt. Jag har lärt mig massa och kommer ha med mig detta hela livet. Jag vet att jag måste våga mer, om jag hade trott mer på mig själv hade jag säkert varit kvar där nu. Känns surt men nu vet jag vad jag måste jobba på. Nu väntar en vecka här hemma full med brödbak, blogginlägg och bilder. Ska bli roligt det med. Försöker fundera ut vad jag ska göra till middag. Kanske pizza med surdeg.... Jag älskar att ligga i sängen på kvällarna och tänka ut vad jag ska baka och laga under veckan..haha..dock glömmer jag skriva ner det. Idéerna kommer alltid på natten. Förresten så såg jag surdegsbagaren Martin på bokmässan. Köpte hans nya bok; Enklare bröd. Vilken bra bok. Han är en helt fantastisk människa, vilken passion. Han ger mig verkligen inspiration. Nu har jag så många olika idéer så jag inte vet vart jag ska börja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar