torsdag 20 december 2012

Kämpar

December börjar närma sig sitt slut men för mig känns det som om de precis börjat. Jag är med i en tävling på gymmet där man ska utmana sig själv och träna så mycket man kan under månaden. Min start var inte så bra då jag blev sjuk men nu har jag kommit igång. Det är sjukt roligt. Att testa sina gränser, utmana sig själv och kämpa. Det är inte lätt. Min kropp känns som dagen-efter-18-ska-aldrig-mer-dricka typ. Haha. Jag blir mer och mer säker på att det är det här jag vill jobba med och det känns fantastiskt!
Jag ska också hinna med all bakning nu i helgen samt fixa i ordning alla julklappar, hur ska jag hinna!?
Tips till er som vill ha nåt gott till julen men inte orkar göra något avancerat. Fryst cheescake, går att göra många dagar innan och smakar fantastiskt, byt ut digestiven mot pepparkakor och smaksätt fyllning med apelsin. Så gott!

2 kommentarer: