måndag 3 januari 2011

Jul

Jul, ja vad ska man säga. Jag hade en lugn jul med mycket mat och bakande. Det bästa jag vet med jul är julmorgonen. Solen som precis gått upp, ljusen och doften av kaffe och självklart, nybakt bröd. Finns inget bättre. I år  köpte jag en korg till familjen som jag fyllde med bland annat vin, hembakat knäckebröd, kakor och pepparkakor sen dekorerade jag den med clementiner och annat fint. Lätt, roligt och hyfsat billig present om man gör allt själv.



Här bakas det bröd hos mamma och pappa






 Pappa tänder ljus på kyrkogården


 Min älskade bror som vi alla saknar så mycket. Önskar så att han kunde vara här med oss
 Söt mike


2 kommentarer:

  1. Gevalia Amalia!

    Snyggt förpackat! I vilken sorts affärer köper du sån där plast - som ser ut att frasa när man tar i den? Det blir ju så lyxigt då...

    /Martin
    martinbakar.se

    SvaraRadera
  2. Haha, tackar. Jag köpte pappret på panduro hobby här i Göteborg, det går att köpa i vilken hobby affär som helst. Jätte lätt och roligt att göra personliga julklappar eller presenter!

    SvaraRadera